Böyle bir şey Türkiye'de ihtimal vermiyorum olmaz. İki üç istisna bir araya gelmiş. Bu kadına şiddetten ziyade insana şiddettir. "kadına şiddet" diyerek ayrım yapmamak gerek. Türkiye'de en çok şiddeti görenler muhtemelen çocuklardır. Kadın, erkek, çocuk değilde zalim ve mazlum olarak ayırmak gerek insanları.