anestezi bölümü okuyan var mı?
5
●46
- 22-05-2021, 17:54:21Ben bu yıl YKS sınavına gireceğim ve aklımda iki bölüm var birisi anestezi bu bölüm nasıldır okuyanlar varsa olumlu ve olumsuz yönlerini söyleyebilir mi?
- 22-05-2021, 19:28:26Sağlık meslek lisesi ve sonrasında üniversite olmak üzere 10 yıldır anestezi teknikeriyim. Devlet atamaları diğer bölümler gibi değil. Bunu az çok araştırabilirsiniz zaten. Mezun da oldukça fazla diyebilirim. Yorucu ve yıpratıcı bir meslek. Son zamanlarda sektörden çıkmayı düşünüyorum.
- 22-05-2021, 19:31:47rasimdkc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler aslında ben dgs sınavına girmeyi düşünüyordum anestezi seçmemin sebebi olurda dgsye falan girmekten vazgeçersem meslek bulabileceğim bir diplomam bulunsun diye düşünmüştümFrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2021, 22:08:26Bende anestezi mezunuyum, yaklaşık 10 senedir anjiyo teknikerliği yapıyorum. Neden? Çünkü özel hastanelerde anestezide asgari ücretten öteye bişey alamazsınız. Hadi asgari ücrete çalışmaya razısınız diyelim, iş bulma konusunda sıkıntı çekersiniz. İş buldunuz, asgari ücrete razı oldunuz diyelim. Bu seferde sabah 8:00 akşam çıkış saatinizin belli bile olmadığı, her an acil vakalarla kendinizi hastanede bulabilceğiniz, kötü bir hayata sahip olacaksınız. Atanırsanız hayatınız gene berbat olacak ama en azından, memur maaşıyla avutursunuz kendinizi. Sağlık, stresdir bunu unutmayın. Şu an hayata yeni atılacak olsam bu mesleği kesinlikle tercih etmezdim.iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2021, 22:44:16Arkadaşlar konuyu iyi özetlemiş sağlık sektörünü de bitirdiler torpille giriyor herkes nota başarıya cvye bakmıyorlar işsiz kalırsınız
şahsen lisede de üni de de sağlık bölümleri okudum iyi not ile mezun oldum ama torpilin yoksa işinde yok işin olsada devlette olmadığın sürece kölesin
şahsen lisede de üni de de sağlık bölümleri okudum iyi not ile mezun oldum ama torpilin yoksa işinde yok işin olsada devlette olmadığın sürece kölesin