Konu
anestezi bölümü okuyan var mı?
22-05-2021, 17:54:21
#1
iguanamehmet
Ben bu yıl YKS sınavına gireceğim ve aklımda iki bölüm var birisi anestezi bu bölüm nasıldır okuyanlar varsa olumlu ve olumsuz yönlerini söyleyebilir mi?