Arkadaşlar konuyu iyi özetlemiş sağlık sektörünü de bitirdiler torpille giriyor herkes nota başarıya cvye bakmıyorlar işsiz kalırsınız

şahsen lisede de üni de de sağlık bölümleri okudum iyi not ile mezun oldum ama torpilin yoksa işinde yok işin olsada devlette olmadığın sürece kölesin