Kardeşim devlete atandı çalışıyor. Bence güzel yani.
Sağlık meslek lisesi ve sonrasında üniversite olmak üzere 10 yıldır anestezi teknikeriyim. Devlet atamaları diğer bölümler gibi değil. Bunu az çok araştırabilirsiniz zaten. Mezun da oldukça fazla diyebilirim. Yorucu ve yıpratıcı bir meslek. Son zamanlarda sektörden çıkmayı düşünüyorum.
Teşekkürler aslında ben dgs sınavına girmeyi düşünüyordum anestezi seçmemin sebebi olurda dgsye falan girmekten vazgeçersem meslek bulabileceğim bir diplomam bulunsun diye düşünmüştüm