Sağlık meslek lisesi ve sonrasında üniversite olmak üzere 10 yıldır anestezi teknikeriyim. Devlet atamaları diğer bölümler gibi değil. Bunu az çok araştırabilirsiniz zaten. Mezun da oldukça fazla diyebilirim. Yorucu ve yıpratıcı bir meslek. Son zamanlarda sektörden çıkmayı düşünüyorum.