Teşekkürler aslında ben dgs sınavına girmeyi düşünüyordum anestezi seçmemin sebebi olurda dgsye falan girmekten vazgeçersem meslek bulabileceğim bir diplomam bulunsun diye düşünmüştüm
Bende anestezi mezunuyum, yaklaşık 10 senedir anjiyo teknikerliği yapıyorum. Neden? Çünkü özel hastanelerde anestezide asgari ücretten öteye bişey alamazsınız. Hadi asgari ücrete çalışmaya razısınız diyelim, iş bulma konusunda sıkıntı çekersiniz. İş buldunuz, asgari ücrete razı oldunuz diyelim. Bu seferde sabah 8:00 akşam çıkış saatinizin belli bile olmadığı, her an acil vakalarla kendinizi hastanede bulabilceğiniz, kötü bir hayata sahip olacaksınız. Atanırsanız hayatınız gene berbat olacak ama en azından, memur maaşıyla avutursunuz kendinizi. Sağlık, stresdir bunu unutmayın. Şu an hayata yeni atılacak olsam bu mesleği kesinlikle tercih etmezdim.