Gönderdiğimiz SMS için ceza yedik.
58
●3.496
- 30-04-2021, 14:46:49İstisnasız şekilde arayıp bant kaydı dinleten;
- Su arıtma cihazı pazarlamacılarını,
- İnternet paketi pazarlayıcılarını,
- Mobil hat pazarlayıcılarını
bir bir şikayet ediyorum.
Çünkü artık bıkkınlık geldi.
Belki sizinle direkt alakalı değil ama ceza aldıklarını görmek biraz huzur veriyor.
İki günde bir yapılan aramalar haftada bir ya da ikiye kadar düştü. Su arıtmacılar tamamen bitti, mobil hat reklamcıları azaldı, "devlet destekli internet" diye başlayan internet paketi reklamcılarının da azalması için uğraşıyorum.
Hiç kimsenin buna hakkı yok. Arayıp bant kaydı dinlet, istiyorsan 1e bas. Oldu canım.
Lütfen siz de dikkat edin, benim gibi artık bıkkınlık derecesinde delirmiş insanlar var. Sonra kabak sizin başınıza patlar.
İyi çalışmalar. - 30-04-2021, 14:52:47Ben izinsiz sms atmiyorum, atacaksam da kanunlara uygun sekilde atarim.LUNART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi diyelim ki onunla anlastiniz, peki size ulasamayan yuzlerce baska kisiye ne diyeceksiniz??
Oyle keyfince sma atip kimseyi rahatsiz edemezsiniz.
Ve evet, iyi olmus. Ancak boyle para cezasi alarak uslanirsiniz. Keske herkes o arkadas gibi bilinci olsa da sikayet etse hergun sms atanlari...
Birde utanmadan, arlanmadan yuzsuz yuzsuz beddua ediyorsun! - 30-04-2021, 15:19:55Bana da smm ci biri attı sonrada bana ulaştı hala telefonu bende kayıtlı şikayet çeker misin vs dedim üstelersen bunu bile söylerim sana dedim
Adamın siteye üye değildim kendiside devir almış da panelde varmışım da filan iptalsiz atmıştı yedi cezasını ben katon a ceza kestirdim sırf bu yüzden fatura için benden telefon aldılar meğer söylemediler reklam içinmiş mağaza da acımam habersiz ve dayatmalı bir şey istemem ben
Sana da iyi olmuş kanun ülkesi burası ticaret yapacak isen kurallarına göre oyna - 01-05-2021, 06:42:17Burası kanun ülkesi mi? 😁Size fikrinizi soran olmadı, Konuyu okumadan kendi sorununuzu anlatmanız beni hiç ilgilendirmiyor. Kimse kimseden habersiz de değil, kanun ülkesi olduğunuda senden öğrenecek değilim. Umarım en kötüleri ile karışırlarsınız ve buraya yazmak zorunda kalırsınız, bende size iyi oldu derimHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 06:55:07white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olayı tam okumadığınız için kendinize göre yorumluyorsunuz. Biz o kişi ile zaten anlaşmıştık ve sonradan sırf ART NİYETİ olduğu için böyle bir şey yaptığını biliyorum.
Not: Sadece sorunu yazdım ve iyi olmuş diyen insanlara Teşekkür etmemi mi bekliyorsunuz? Siz işaretlere göre yaşıyorsunuz sanırım ama başkalarınıda karıştırmayın, sizden tavsiye alacak değilim