• 30-04-2021, 08:37:18
    #37
    Darısı bahis şirketlerinin başına olsun.
  • 30-04-2021, 09:55:41
    #38
    Geçmiş olsun, üzücü bir durum...
  • 30-04-2021, 10:05:35
    #39
    birde utanmadan beddua ediyorsun ya, kardeşim hata yapmışsın kendin söylüyorsun iptal bölümü yoktu diye o zaman cezasını çekeceksin bu kadar basit
  • 30-04-2021, 14:46:49
    #40
    İstisnasız şekilde arayıp bant kaydı dinleten;
    - Su arıtma cihazı pazarlamacılarını,
    - İnternet paketi pazarlayıcılarını,
    - Mobil hat pazarlayıcılarını
    bir bir şikayet ediyorum.
    Çünkü artık bıkkınlık geldi.
    Belki sizinle direkt alakalı değil ama ceza aldıklarını görmek biraz huzur veriyor.
    İki günde bir yapılan aramalar haftada bir ya da ikiye kadar düştü. Su arıtmacılar tamamen bitti, mobil hat reklamcıları azaldı, "devlet destekli internet" diye başlayan internet paketi reklamcılarının da azalması için uğraşıyorum.
    Hiç kimsenin buna hakkı yok. Arayıp bant kaydı dinlet, istiyorsan 1e bas. Oldu canım.
    Lütfen siz de dikkat edin, benim gibi artık bıkkınlık derecesinde delirmiş insanlar var. Sonra kabak sizin başınıza patlar.
    İyi çalışmalar.
  • 30-04-2021, 14:52:47
    #41
    LUNART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek istiyorsunuz, neyi söylüyorsunuz? Sanırım bize diyorsunuz o yüzden cevap yazıyorum. Konunun arka planını bilmeden bu şekilde yazıyorsunuz . Konuyu sormak için açtım ve sizden ders alacak değilim 🙂 kişiye bir kere mesaj gitti ve iptali için anlaştık, sırf art niyetinden dolayı şikayet etti. Umarım daha fazlası sizin başınıza gelir.
    Ben izinsiz sms atmiyorum, atacaksam da kanunlara uygun sekilde atarim.
    Hadi diyelim ki onunla anlastiniz, peki size ulasamayan yuzlerce baska kisiye ne diyeceksiniz??
    Oyle keyfince sma atip kimseyi rahatsiz edemezsiniz.
    Ve evet, iyi olmus. Ancak boyle para cezasi alarak uslanirsiniz. Keske herkes o arkadas gibi bilinci olsa da sikayet etse hergun sms atanlari...

    Birde utanmadan, arlanmadan yuzsuz yuzsuz beddua ediyorsun!
  • 30-04-2021, 14:56:19
    #42
    ticari bir mesaj mı gönderdiniz yoksa üyeliğiniz onaylamıştır tarzında bir bilgilendirme mesajımıyıdı ??

    Ticari mesaj göndermek suç çünkü diğerlerinde sorun yok diye biliyorum
  • 30-04-2021, 15:19:55
    #43
    Bana da smm ci biri attı sonrada bana ulaştı hala telefonu bende kayıtlı şikayet çeker misin vs dedim üstelersen bunu bile söylerim sana dedim
    Adamın siteye üye değildim kendiside devir almış da panelde varmışım da filan iptalsiz atmıştı yedi cezasını ben katon a ceza kestirdim sırf bu yüzden fatura için benden telefon aldılar meğer söylemediler reklam içinmiş mağaza da acımam habersiz ve dayatmalı bir şey istemem ben
    Sana da iyi olmuş kanun ülkesi burası ticaret yapacak isen kurallarına göre oyna
  • 01-05-2021, 06:42:17
    #44
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da smm ci biri attı sonrada bana ulaştı hala telefonu bende kayıtlı şikayet çeker misin vs dedim üstelersen bunu bile söylerim sana dedim
    Adamın siteye üye değildim kendiside devir almış da panelde varmışım da filan iptalsiz atmıştı yedi cezasını ben katon a ceza kestirdim sırf bu yüzden fatura için benden telefon aldılar meğer söylemediler reklam içinmiş mağaza da acımam habersiz ve dayatmalı bir şey istemem ben
    Sana da iyi olmuş kanun ülkesi burası ticaret yapacak isen kurallarına göre oyna
    Burası kanun ülkesi mi? 😁Size fikrinizi soran olmadı, Konuyu okumadan kendi sorununuzu anlatmanız beni hiç ilgilendirmiyor. Kimse kimseden habersiz de değil, kanun ülkesi olduğunuda senden öğrenecek değilim. Umarım en kötüleri ile karışırlarsınız ve buraya yazmak zorunda kalırsınız, bende size iyi oldu derim
  • 01-05-2021, 06:55:07
    #45
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız kanunen suç. Yanlışlıkla olması suçu ortadan kaldırmaz. Yanlışlıkla kırmızı ışıkta geçemezsiniz. Geçerseniz cezasını ödersiniz. Bu ülkede kişiye reklam smsi göndermek ciddi şartlar gerektiriyor. Sizin attığınız sms te bu şartları karşılamıyor. Bela okumanız neden? Yahu bu ülkede biri de çıkıp haksızken haksız olduğunu kabul etsin ben bir hata yaptım desin. Onu geçtim haklı olan karşı tarafa saldırmasın en azından.

    Not: herkese beddua ediyorsunuz. Unutmayın beddua döner dolaşır size döner. Belki bu yaşadığınız olay beddua etmemeniz için bir işarettir.

    Olayı tam okumadığınız için kendinize göre yorumluyorsunuz. Biz o kişi ile zaten anlaşmıştık ve sonradan sırf ART NİYETİ olduğu için böyle bir şey yaptığını biliyorum.

    Not: Sadece sorunu yazdım ve iyi olmuş diyen insanlara Teşekkür etmemi mi bekliyorsunuz? Siz işaretlere göre yaşıyorsunuz sanırım ama başkalarınıda karıştırmayın, sizden tavsiye alacak değilim