İstisnasız şekilde arayıp bant kaydı dinleten;
- Su arıtma cihazı pazarlamacılarını,
- İnternet paketi pazarlayıcılarını,
- Mobil hat pazarlayıcılarını
bir bir şikayet ediyorum.
Çünkü artık bıkkınlık geldi.
Belki sizinle direkt alakalı değil ama ceza aldıklarını görmek biraz huzur veriyor.
İki günde bir yapılan aramalar haftada bir ya da ikiye kadar düştü. Su arıtmacılar tamamen bitti, mobil hat reklamcıları azaldı, "devlet destekli internet" diye başlayan internet paketi reklamcılarının da azalması için uğraşıyorum.
Hiç kimsenin buna hakkı yok. Arayıp bant kaydı dinlet, istiyorsan 1e bas. Oldu canım.
Lütfen siz de dikkat edin, benim gibi artık bıkkınlık derecesinde delirmiş insanlar var. Sonra kabak sizin başınıza patlar.
İyi çalışmalar.