HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana da smm ci biri attı sonrada bana ulaştı hala telefonu bende kayıtlı şikayet çeker misin vs dedim üstelersen bunu bile söylerim sana dedim
Adamın siteye üye değildim kendiside devir almış da panelde varmışım da filan iptalsiz atmıştı yedi cezasını ben katon a ceza kestirdim sırf bu yüzden fatura için benden telefon aldılar meğer söylemediler reklam içinmiş mağaza da acımam habersiz ve dayatmalı bir şey istemem ben
Sana da iyi olmuş kanun ülkesi burası ticaret yapacak isen kurallarına göre oyna
Burası kanun ülkesi mi? 😁Size fikrinizi soran olmadı, Konuyu okumadan kendi sorununuzu anlatmanız beni hiç ilgilendirmiyor. Kimse kimseden habersiz de değil, kanun ülkesi olduğunuda senden öğrenecek değilim. Umarım en kötüleri ile karışırlarsınız ve buraya yazmak zorunda kalırsınız, bende size iyi oldu derim