Ne demek istiyorsunuz, neyi söylüyorsunuz? Sanırım bize diyorsunuz o yüzden cevap yazıyorum. Konunun arka planını bilmeden bu şekilde yazıyorsunuz . Konuyu sormak için açtım ve sizden ders alacak değilim 🙂 kişiye bir kere mesaj gitti ve iptali için anlaştık, sırf art niyetinden dolayı şikayet etti. Umarım daha fazlası sizin başınıza gelir.
Ben izinsiz sms atmiyorum, atacaksam da kanunlara uygun sekilde atarim.
Hadi diyelim ki onunla anlastiniz, peki size ulasamayan yuzlerce baska kisiye ne diyeceksiniz??
Oyle keyfince sma atip kimseyi rahatsiz edemezsiniz.
Ve evet, iyi olmus. Ancak boyle para cezasi alarak uslanirsiniz. Keske herkes o arkadas gibi bilinci olsa da sikayet etse hergun sms atanlari...
Birde utanmadan, arlanmadan yuzsuz yuzsuz beddua ediyorsun!