Gönderdiğimiz SMS için ceza yedik.
58
●3.496
- 02-05-2021, 05:15:39Gerekli izinleri almadan kimse muaf değil hocam, SMS iptal edilebilir ve kişinin rızasına bağlı olmak zorunda aksi takdirde şikayet edilirse böyle cezalar kesiliyor.tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2021, 05:22:55yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araştırma şirketlerinin izin alma gibi durumları yok ki. data satın alır otomatik çevirir dururlar sistem random numara üretiyor diye palavra uydururlar. aradıktan sonra ancak izin alma durumu ortaya çıkıyor. onlara da bu kanunlar işliyorsa batmaları lazımdı da ondan merak ettim
- 02-05-2021, 05:25:53Sözleşmede "veriler üçüncü taraflarla paylaşılabilir" diye koysalar da şikayet geldi mi çıkamaz hocam taciz diye dava açma hakkı doğar kişiye izin vermedikten sonra gelirse.tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
