tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araştırma şirketlerinin izin alma gibi durumları yok ki. data satın alır otomatik çevirir dururlar sistem random numara üretiyor diye palavra uydururlar. aradıktan sonra ancak izin alma durumu ortaya çıkıyor. onlara da bu kanunlar işliyorsa batmaları lazımdı da ondan merak ettim
Sözleşmede "veriler üçüncü taraflarla paylaşılabilir" diye koysalar da şikayet geldi mi çıkamaz hocam taciz diye dava açma hakkı doğar kişiye izin vermedikten sonra gelirse.