Konu
Gönderdiğimiz SMS için ceza yedik.
02-05-2021, 13:14:31
#59
WBmuHAfiz
sizin adınıza üzüldüm, geçmiş olsun hocam ama vatandaş tarafından bakınca izinsiz sms ve aramalar gerçekten can sıkıcı olabiliyor.