• 09-04-2021, 15:29:02
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne anlatıyorsun boş boş?
    Varsa bi derdin yaz bakalım , neyi iyi Türk milletinin? Ne vergisi ödemiyorsun diğer ülkelerde olan ve bizde olmayan?

    Devletin sana ne yardım yapıyor , diğer ülkelerin yapmadığı?
    Cebine giren para/maaşına oranla markete gittiğinde ne alabiliyorsun , onların alamadığı?

    hani demişsin ya benim gördüğüm, nerde ne gördün? Diğer ülke gençlerinin şikayet etmediği?

    açıkla bakalım beyefendi
    görmedim diyorum dostum yorumu nereden okuyrosunuz görüyorsanız bana açıklayın bende sayenizde göreyim.
    gereksiz atraksiyon yapmayın gereksiz saçma yorumlar yapmayın "şaka gibi yorum yaaaa" bu lakayıttır verebileceğim bir cevap yok ama genel bir popülizm yaratarak bu yorumu yapayım demenin bir farklı yönüdür.
    evet yazınıza gelelim.

    benim derdim asla olamaz derdi olanlar zaten burada aşırıcılığını göstererek belli ediyor bence sana "soralım derdin nedir" ?
    "neyi iyi Türk milletinin? " dostum bunu ne anlamda sordun bilmiyorum ama kötü olanbirşey varsa değişebiliyorsunuz örnek benim telefonum kötü değişirim. örnek k.korede yaşıyorsun kötü taşınırsın ki türk milletini vatandaşlığa alamk için bir çok ülke sabırsızlanıyor. şartları karşılamanız koşulu ile malum türkleri.

    bir devlet vegi ile geçinir bugün hangi ülke vergi almıyorum diyebilir ?
    devlet bana çalışırsam hertürlü yaşam hakkında yardım ediyor örnek çalışmasamda sağlık sektrünü sonuna kadar kullanabiliyorum. ilaçlar hariç
    devlet seni yaşatmak için daha ne yapabilir eğitim evet bu berbat kesinlikle katılıyorum şu cumhuriyet tarihindeki başladı başlayalı eğitim sıfır dandik dib berbat dahada nasıl açıklarım bilemedim.
    devlet çalışmayana yardım etmez bunu bilmelisin.


    "hani demişsin ya benim gördüğüm, nerde ne gördün? Diğer ülke gençlerinin şikayet etmediği? "
    açılıyorum beyefendi ilk yorumumu tekrar oku görmedim yazdım eğer sen görüyorsan açıkla bende göreyim.
    yanlış okuyarak soru türetme lütfen

    tekrar alıntılayacaksanız cevapladığım soruları tekrar etmeyin. teşekkürler.

    ek not açıklamak istiyorum kin nefret şeytanı körükler insanı bitirir bunlardan uzaklaşırsan görme yetisinde uzmanlaşabilir ve daha iyi görebilrisiniz.

    tekrar saygı ve sevgilerle iyi günler.
  • 09-04-2021, 15:31:52
    #20
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görmedim diyorum dostum yorumu nereden okuyrosunuz görüyorsanız bana açıklayın bende sayenizde göreyim.
    gereksiz atraksiyon yapmayın gereksiz saçma yorumlar yapmayın "şaka gibi yorum yaaaa" bu lakayıttır verebileceğim bir cevap yok ama genel bir popülizm yaratarak bu yorumu yapayım demenin bir farklı yönüdür.
    evet yazınıza gelelim.

    benim derdim asla olamaz derdi olanlar zaten burada aşırıcılığını göstererek belli ediyor bence sana "soralım derdin nedir" ?
    "neyi iyi Türk milletinin? " dostum bunu ne anlamda sordun bilmiyorum ama kötü olanbirşey varsa değişebiliyorsunuz örnek benim telefonum kötü değişirim. örnek k.korede yaşıyorsun kötü taşınırsın ki türk milletini vatandaşlığa alamk için bir çok ülke sabırsızlanıyor. şartları karşılamanız koşulu ile malum türkleri.

    bir devlet vegi ile geçinir bugün hangi ülke vergi almıyorum diyebilir ?
    devlet bana çalışırsam hertürlü yaşam hakkında yardım ediyor örnek çalışmasamda sağlık sektrünü sonuna kadar kullanabiliyorum. ilaçlar hariç
    devlet seni yaşatmak için daha ne yapabilir eğitim evet bu berbat kesinlikle katılıyorum şu cumhuriyet tarihindeki başladı başlayalı eğitim sıfır dandik dib berbat dahada nasıl açıklarım bilemedim.
    devlet çalışmayana yardım etmez bunu bilmelisin.


    "hani demişsin ya benim gördüğüm, nerde ne gördün? Diğer ülke gençlerinin şikayet etmediği? "
    açılıyorum beyefendi ilk yorumumu tekrar oku görmedim yazdım eğer sen görüyorsan açıkla bende göreyim.
    yanlış okuyarak soru türetme lütfen

    tekrar alıntılayacaksanız cevapladığım soruları tekrar etmeyin. teşekkürler.

    ek not açıklamak istiyorum kin nefret şeytanı körükler insanı bitirir bunlardan uzaklaşırsan görme yetisinde uzmanlaşabilir ve daha iyi görebilrisiniz.

    tekrar saygı ve sevgilerle iyi günler.

    Görmemişsiniz pardon , görünce tekrar yazarsanız konuşuruz.

    Sizin zihniyetinizle aynı dünyanın insanı değiliz zaten . Görüş açınız genişleyince yazarsınız.
    Sonumuz hayrolsun.
    • Wraith
    Wraith bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2021, 15:33:37
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa ülkelerinin seviyesine geldiğinde bu resti çekersin.. Senin gencin bu ülkede karın tokluğuna çalışıyor madem racon kesecek kadar heybetli devletsin bu gençlere çözüm bul, refahını yükselt, iş ver..
    Bunu beceremeyip küresel şirketlere rest çekmek ve kaçmalarını sağlamak o şirkete değil yurtdışına ürün satacak, yazılım yapacak gençlerine zarar verir..

    Paypal aldığı 2 kuruş komisyonu Amerika'da tutuyorsa sende Amerika'da ki müşteriden binlerce dolar kazanıyosun.

    Ayrıca Paypal'dan vergi kovalayana kadar milyarlarca TL vergi borcunu affettiğin 5 kardeşlerden vergi almayı dene önce.
    Çin'in kapısında 400 milyon dolarcık kredi için hazır ol da bekleyen senin ülken değilmiş gibi Paypal'a racon kesmeye kalkıyoruz..
    yanlış bilgi paypal 2 kuruş kazanıyor fikriniz ile kendiniz ve düşüncelerinizi kısırlaştırıyorsunuz. önce kendine güveneceksin sonra ilerlersin
    hiç bir kurum ve kuruluş sana vergi vermek istemez senin büyümen onların işine gelmez bakınız bütün sosyal medyalar şuan büro açıyormu ? enson twitter diretti ve oda açıyormu bu büyük devlet olmakla alakası yok bu haklarını korumak ile alakalıdır.
    bu nedemek biliyormusun kişisel olarak siz çıkarlarınızı koruyun amann gerisi önemli değil demek kısaca bencilsiniz paypalı kullanım oranı ülkede zaten belli bir kücük azınlık ki o azınlık r10 toplumu kadar vardır yoktur.
    bunun için itibarını zedeleyeceksen bence bu çok acınasıca olur.

    bencillik etmeyin itibarınız yoksa pasifsiniz.
  • 09-04-2021, 15:36:52
    #22
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış bilgi paypal 2 kuruş kazanıyor fikriniz ile kendiniz ve düşüncelerinizi kısırlaştırıyorsunuz. önce kendine güveneceksin sonra ilerlersin
    hiç bir kurum ve kuruluş sana vergi vermek istemez senin büyümen onların işine gelmez bakınız bütün sosyal medyalar şuan büro açıyormu ? enson twitter diretti ve oda açıyormu bu büyük devlet olmakla alakası yok bu haklarını korumak ile alakalıdır.
    bu nedemek biliyormusun kişisel olarak siz çıkarlarınızı koruyun amann gerisi önemli değil demek kısaca bencilsiniz paypalı kullanım oranı ülkede zaten belli bir kücük azınlık ki o azınlık r10 toplumu kadar vardır yoktur.
    bunun için itibarını zedeleyeceksen bence bu çok acınasıca olur.

    bencillik etmeyin itibarınız yoksa pasifsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=z8qC-aZ5XcY
    • mavikorku
    • xFactoria
    • story80
    mavikorku, xFactoria, story80 ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2021, 15:36:56
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görmemişsiniz pardon , görünce tekrar yazarsanız konuşuruz.

    Sizin zihniyetinizle aynı dünyanın insanı değiliz zaten . Görüş açınız genişleyince yazarsınız.
    Sonumuz hayrolsun.
    senin benim zihniyetim ile pek o dediğiniz olmayacak dostum bu ırkçılık ben ırkçı değilim Allah sizi refaha ulaştırsın.

    sen ben dediğinde işte kin ve nefret ve şeytana hizmettir bundan uzak durun tavsiyemdir. sağlık açısındanda bu sıkıntıdan insan yaşlanır.

    Allah işinize rast gücünüze güç katsın hayırlı günler.
  • 09-04-2021, 17:12:26
    #24
    Çok iyi
  • 09-04-2021, 17:43:05
    #25
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkesini bu kadar şikayet eden başka bir millet yoktur herhalde ki ben daha denk gelmedim.
    Herşey güllük gülistanlık değil mi? onlar şikayet etmesin de kim etsin almanyada yaşayan türkler mi?
  • 09-04-2021, 17:44:56
    #26
    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey güllük gülistanlık değil mi? onlar şikayet etmesin de kim etsin almanyada yaşayan türkler mi?
    dostum çok şikayet ediyorsa oy ver yönetimi değiştir. yada iltica et sever almanlar bizdeki ilticaları
    oy verip değişemiyorsan çoğunluğa saygı duymalısın duymuyorsan bu seni problemin.
  • 09-04-2021, 17:45:43
    #27
    1-2 yıl içerisinde bazı hedeflerimi yerine getirdikten sonra ki planım şirket açmak. Tabii artık yaş neredeyse 30'u bulacak genç sayılmayacağız ama yine de karşılaşılan sorunlar aynı olacak.