Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ülkesini bu kadar şikayet eden başka bir millet yoktur herhalde ki ben daha denk gelmedim.
Herşey güllük gülistanlık değil mi? onlar şikayet etmesin de kim etsin almanyada yaşayan türkler mi?