Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey güllük gülistanlık değil mi? onlar şikayet etmesin de kim etsin almanyada yaşayan türkler mi?
dostum çok şikayet ediyorsa oy ver yönetimi değiştir. yada iltica et sever almanlar bizdeki ilticaları
oy verip değişemiyorsan çoğunluğa saygı duymalısın duymuyorsan bu seni problemin.