Görmemişsiniz pardon , görünce tekrar yazarsanız konuşuruz.
Sizin zihniyetinizle aynı dünyanın insanı değiliz zaten . Görüş açınız genişleyince yazarsınız.
Sonumuz hayrolsun.
senin benim zihniyetim ile pek o dediğiniz olmayacak dostum bu ırkçılık ben ırkçı değilim Allah sizi refaha ulaştırsın.
sen ben dediğinde işte kin ve nefret ve şeytana hizmettir bundan uzak durun tavsiyemdir. sağlık açısındanda bu sıkıntıdan insan yaşlanır.
Allah işinize rast gücünüze güç katsın hayırlı günler.