• 24-03-2021, 17:35:58
    #1
    Evet arkadaşlar malum asosyaliz ve işsiz güçsüz insanlarız ekonomi ülke vesaire herşey ortada. Annem uzun süredir bel fıtığı belasıyla mücadele ediyordu. En son ameliyat olmak zorunda kaldı ameliyatı başarı ile tamamlandı ve taburcu oldu. Sabahına 3 senedir görmediğim amcamın cenazesi için çağırıldım, önce cesedini teşhis edip sonra savcılıktan gerekli belgeleri ve bilgileri alarak havalimanına ordanda memlekete gönderdim cenazeyi. 2 aydır başımda karabulutlar, elimi attığım dalların kuruması derken kısaca herşey üst üste geliyor. E zaten evli barklı insanlarız kimseden 5 kuruş görmedik üstüne hala her ay kirayı nasıl çıkartacağımızı düşünmek ile geçiyor. Sonra birde geçenlerde tanışıp gerçekten samimiyetini hissettiğim kesin dost oluruz vesaire dediğimiz adamın sorgusuz sualsiz hiçbir şey söylemeden wp den engeli basması.

    Merak ediyorum yaşınız hiç farketmez benim için böyle uzun süre tüm işleri ters gidip sonradan açılan oldu mu veya bu süreçte ne yaptınız? (nasıl hayatta kaldınız) Tavsiyelerinizi ve dualarınızı bekliyorum.
  • 24-03-2021, 17:38:50
    #2
    33 yıldır yaşamadıklarımı ben son 4 aydır yaşıyorum. Vardır bir hayır deyip sabırla geçmesini bekliyorum. Tavssiyem bu dönemde yaşayacağınız boşlukları çok dikkatli şekilde doldurmanız.
  • 24-03-2021, 17:38:57
    #3
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.

    her işte bi hayır var hocam umudunuzu asla kaybetmeyin illa ki bi şekilde yoluna girecek işler. Siz mücadeleyi bırakırsanız o zaman üst üste gelir her şey. maddi olarak bi yardımım dokunamaz öğrenciyim ama manevi anlamda her zaman yanınızdayım her zaman yazabilirsiniz.
  • 24-03-2021, 17:40:36
    #4
    Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33 yıldır yaşamadıklarımı ben son 4 aydır yaşıyorum. Vardır bir hayır deyip sabırla geçmesini bekliyorum. Tavssiyem bu dönemde yaşayacağınız boşlukları çok dikkatli şekilde doldurmanız.
    Teşekkür ederim değerli cevabınız için.
  • 24-03-2021, 17:42:01
    #5
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.

    her işte bi hayır var hocam umudunuzu asla kaybetmeyin illa ki bi şekilde yoluna girecek işler. Siz mücadeleyi bırakırsanız o zaman üst üste gelir her şey. maddi olarak bi yardımım dokunamaz öğrenciyim ama manevi anlamda her zaman yanınızdayım her zaman yazabilirsiniz.
    Sağolun hocam teşekkür ediyorum cevabınız için.
    Maddi olarak kimseden yardım beklemiyorum hocam zaten konu farklı.
  • 24-03-2021, 17:45:24
    #6
    Öncelikle ALLAH rahmet eylesin.Açıkçası böyle ağır şeyler yaşamadım ancak yaşamış gibi oldum.19 yaşındayım.Dükkan alma mevzumuz vardı Babam ile Amcam dükkanı satın almışlardı ve sözleşme imzaladılar.Sözleşmede adamın birdaha dükkan açmayacağı vs. şeyler vardı.Adam iki ay sonra dükkan açtı ve bizim hiç işlerimiz olmamaya başladı eski müşterileri ona gidiyordu.Ailemin,babamin,amcamın,annemin vs. moralleri o kadar bozuktu ki yemek dahi zor yiyorduk babam kaç gün pencere başında durdugunu kaç kere gördüm.Ama hep dua ettik,dua ettik derken Allah bize yol açtı ve onun dükkanınıda aldık şuan açamadı ve biz bulunduğumuz yerde sektörde enlerden birisi olduk.
    Ayrıca ölüm en baki şey.2020 20 eylül doğum günümde dostum hayatını kaybetti bir traktör kazasında.Yaşım ufak olduğu için hayla daha alışamadım.Yaşadıklarımdan yola çıkarak Allah'a sığınmanızı ve ümit kesmeyeceğinizi rica ediyorum. Herşey'in Başı ALLAH VE DUA....

    Okuduysanız teşekkür ederim.Umarım tez zamanda hayırlı ve güzel şeyler sizinle olur.
  • 24-03-2021, 17:45:31
    #7
    hocam sahsi düşüncelerimi söylim mutlaka mücadeleyi bırakmayın elinizden gelen herseyi yapın ek iş arayın herşey gelip gecici önemli olan doğru yaşamak zorlukları doğru bir şekilde atlatmak lazım neye ihtiyacınız varsa mutlaka bilenlerden akıl alın yardım istemeyi unutmayın ve çekinmeyin her zaman iyi insanlar size yardım edecektir umarım hakkınızda hayırlısı olur
  • 24-03-2021, 17:47:06
    #8
    Şimdi söyleyeceklerim belki size garip gelebilir ama örneğin ben derdi tasası olan adamı dinleyemiyirum. Yani bu yakın arkadaşım da olsa sürekli karamsar konuşmalar yapıldığında direk uzaklaşıyorum. Yakın bir arkadaş edindiğinizi düşünmüşsünüz. Belki buraya yazdığınız ve yaşadığınız sorunları sürekli ona dile getirmiş olmanız onu sizden uzaklaştırnıs olabilir mi?Genelde insanlar yaşadıkları sorunları arkadaşları ile paylaşır ya siz biraz fazla paylaşmış olabilir misiniz?

    Diğer sorunlara gelecek olursa evet ekonomi konusunda bundan 10 yıl önceki yaşamını özlemeyen yoktur herhalde? Yada varsa azınlıktadır. Eğer ekonomi konusunda geçmişi özlüyorsanız ya yanlış kararlar vermişsinizdir ya da ülke olarak zor zamanlar geçiriyoruzdur. Yeni iş fikirleri sermayesi zorlamayacak şekilde yeni iş tecrübeleri kazanmalıyız.

    Son olarak herşey üst üste geliyorsa dirayetli olacaksınız. Bu arada başınız sağolsun.
  • 24-03-2021, 17:47:58
    #9
    batuhanguvenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle ALLAH rahmet eylesin.Açıkçası böyle ağır şeyler yaşamadım ancak yaşamış gibi oldum.19 yaşındayım.Dükkan alma mevzumuz vardı Babam ile Amcam dükkanı satın almışlardı ve sözleşme imzaladılar.Sözleşmede adamın birdaha dükkan açmayacağı vs. şeyler vardı.Adam iki ay sonra dükkan açtı ve bizim hiç işlerimiz olmamaya başladı eski müşterileri ona gidiyordu.Ailemin,babamin,amcamın,annemin vs. moralleri o kadar bozuktu ki yemek dahi zor yiyorduk babam kaç gün pencere başında durdugunu kaç kere gördüm.Ama hep dua ettik,dua ettik derken Allah bize yol açtı ve onun dükkanınıda aldık şuan açamadı ve biz bulunduğumuz yerde sektörde enlerden birisi olduk.
    Ayrıca ölüm en baki şey.2020 20 eylül doğum günümde dostum hayatını kaybetti bir traktör kazasında.Yaşım ufak olduğu için hayla daha alışamadım.Yaşadıklarımdan yola çıkarak Allah'a sığınmanızı ve ümit kesmeyeceğinizi rica ediyorum. Herşey'in Başı ALLAH VE DUA....

    Okuduysanız teşekkür ederim.Umarım tez zamanda hayırlı ve güzel şeyler sizinle olur.
    Teşekkür ederim değerli vaktini ayırıp cevap verdiğin için umarım herşeyin hayırlısı olur.