Evet arkadaşlar malum asosyaliz ve işsiz güçsüz insanlarız ekonomi ülke vesaire herşey ortada. Annem uzun süredir bel fıtığı belasıyla mücadele ediyordu. En son ameliyat olmak zorunda kaldı ameliyatı başarı ile tamamlandı ve taburcu oldu. Sabahına 3 senedir görmediğim amcamın cenazesi için çağırıldım, önce cesedini teşhis edip sonra savcılıktan gerekli belgeleri ve bilgileri alarak havalimanına ordanda memlekete gönderdim cenazeyi. 2 aydır başımda karabulutlar, elimi attığım dalların kuruması derken kısaca herşey üst üste geliyor. E zaten evli barklı insanlarız kimseden 5 kuruş görmedik üstüne hala her ay kirayı nasıl çıkartacağımızı düşünmek ile geçiyor. Sonra birde geçenlerde tanışıp gerçekten samimiyetini hissettiğim kesin dost oluruz vesaire dediğimiz adamın sorgusuz sualsiz hiçbir şey söylemeden wp den engeli basması.
Merak ediyorum yaşınız hiç farketmez benim için böyle uzun süre tüm işleri ters gidip sonradan açılan oldu mu veya bu süreçte ne yaptınız? (nasıl hayatta kaldınız) Tavsiyelerinizi ve dualarınızı bekliyorum.