33 yıldır yaşamadıklarımı ben son 4 aydır yaşıyorum. Vardır bir hayır deyip sabırla geçmesini bekliyorum. Tavssiyem bu dönemde yaşayacağınız boşlukları çok dikkatli şekilde doldurmanız.