Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
33 yıldır yaşamadıklarımı ben son 4 aydır yaşıyorum. Vardır bir hayır deyip sabırla geçmesini bekliyorum. Tavssiyem bu dönemde yaşayacağınız boşlukları çok dikkatli şekilde doldurmanız.
Teşekkür ederim değerli cevabınız için.