batuhanguvenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle ALLAH rahmet eylesin.Açıkçası böyle ağır şeyler yaşamadım ancak yaşamış gibi oldum.19 yaşındayım.Dükkan alma mevzumuz vardı Babam ile Amcam dükkanı satın almışlardı ve sözleşme imzaladılar.Sözleşmede adamın birdaha dükkan açmayacağı vs. şeyler vardı.Adam iki ay sonra dükkan açtı ve bizim hiç işlerimiz olmamaya başladı eski müşterileri ona gidiyordu.Ailemin,babamin,amcamın,annemin vs. moralleri o kadar bozuktu ki yemek dahi zor yiyorduk babam kaç gün pencere başında durdugunu kaç kere gördüm.Ama hep dua ettik,dua ettik derken Allah bize yol açtı ve onun dükkanınıda aldık şuan açamadı ve biz bulunduğumuz yerde sektörde enlerden birisi olduk.
Ayrıca ölüm en baki şey.2020 20 eylül doğum günümde dostum hayatını kaybetti bir traktör kazasında.Yaşım ufak olduğu için hayla daha alışamadım.Yaşadıklarımdan yola çıkarak Allah'a sığınmanızı ve ümit kesmeyeceğinizi rica ediyorum. Herşey'in Başı ALLAH VE DUA....

Okuduysanız teşekkür ederim.Umarım tez zamanda hayırlı ve güzel şeyler sizinle olur.
Teşekkür ederim değerli vaktini ayırıp cevap verdiğin için umarım herşeyin hayırlısı olur.