Şimdi söyleyeceklerim belki size garip gelebilir ama örneğin ben derdi tasası olan adamı dinleyemiyirum. Yani bu yakın arkadaşım da olsa sürekli karamsar konuşmalar yapıldığında direk uzaklaşıyorum. Yakın bir arkadaş edindiğinizi düşünmüşsünüz. Belki buraya yazdığınız ve yaşadığınız sorunları sürekli ona dile getirmiş olmanız onu sizden uzaklaştırnıs olabilir mi?Genelde insanlar yaşadıkları sorunları arkadaşları ile paylaşır ya siz biraz fazla paylaşmış olabilir misiniz?
Diğer sorunlara gelecek olursa evet ekonomi konusunda bundan 10 yıl önceki yaşamını özlemeyen yoktur herhalde? Yada varsa azınlıktadır. Eğer ekonomi konusunda geçmişi özlüyorsanız ya yanlış kararlar vermişsinizdir ya da ülke olarak zor zamanlar geçiriyoruzdur. Yeni iş fikirleri sermayesi zorlamayacak şekilde yeni iş tecrübeleri kazanmalıyız.
Son olarak herşey üst üste geliyorsa dirayetli olacaksınız. Bu arada başınız sağolsun.