• 20-03-2021, 22:02:36
    #10
    İstanbul sözleşmesini ilk kaldıran ülke Türkiye değildir. Daha önce 11 ülke de feshetmişti. ÖNEMLİ OLAN İMZALAMAK DEĞİL UYGULAMAK. BU ZAMANA KADAR ZATEN UYGULANSAYDI KADINLAR ÖLMEZDİ. YANİ TARTIŞMALAR TAMAMEN ALGI OPERASYONU..! ERKEKLERİ EĞİTİNCE SÖZLEŞMEYE FALAN GEREK KALMAZ.


    İstanbul sözleşmesinin reddeden ülkeler

    • Ermenistan
    • Bulgaristan
    • Çek Cumhuriyeti
    • Macaristan
    • Letonya
    • Lihtenştayn
    • Litvanya
    • Moldova
    • Slovakya
    • Ukrayna
    • Birleşik Krallık (İngiltere, İskoçya, Galler)
  • 20-03-2021, 22:03:41
    #11
    baykabus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, kadına değer için Avrupa’nın bizim kültürümüzle alakası olmayan dayatmaları örnek almak yerine;

    Cahiliye döneminde kız çocukları diri diri toprağa gömülürken efendimiz sav. Mekke sokaklarında omuzunda taşıyordu.

    Yine efendimiz sav. Cennet Anaların (kadınların) ayaklarının altındadır buyurarak, bizlere ölçüyü söylemiş.

    bizim ölçümüz Avrupa’nın dayatması değil , islam ve peygamber efendimizin ölçüsü ve yoludur.
    İnşallah bu ölçüye uygun kendi değerlerimizi kapsayan bir düzenlemeye gidilir.
    Selametle inşallah.
    Güzel bir açıklama olmuş. Bende bu dayatmanın son bulmasına sevinenlerdenim kadınlarımız başımızın tacıdır ama olayın derinliğini bilmeden saçma sapan yorum yapıyorlar
  • 20-03-2021, 22:04:14
    #12
    Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana küfürmü ettim terbiyesizlikmi ettim hangi tripten bahsediyor olayı büyütüyor saçmalıyorsun sadece içeriğinden bilgin varmı dedim varsa var yoksa yok, burada kendi kendine kuruntu yapıyorsun
    Konuyu açan kişiler savunan kişilerin zaten bilgisi vardır. Boşa bir şeyi körü körüne savunuyor olamayız. Olmayız. Sadece arkadaşı irgeler gibi bir yorum atmışsınız.
  • 20-03-2021, 22:05:10
    #13
    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani kadın cinayetleri artmadı mı? Son 78 günde kaç kadın öldürüldü? Keltoş anca konuşuyor başka bir şey yaptığı yok.
    Senin bu ülkeye ne faydan olduda kalkıp bu ülkeye hizmet eden adama keltoş falan diyorsun. Terbiyesiz.
  • 20-03-2021, 22:07:22
    #14
    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani kadın cinayetleri artmadı mı? Son 78 günde kaç kadın öldürüldü? Keltoş anca konuşuyor başka bir şey yaptığı yok.
    En başarılı bakanlardan biri. Keltoş diyerek terbiyesizlik yapma. Doğru düzgün eleştirebilirsin
  • 20-03-2021, 22:07:45
    #15
    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan kişiler savunan kişilerin zaten bilgisi vardır. Boşa bir şeyi körü körüne savunuyor olamayız. Olmayız. Sadece arkadaşı irgeler gibi bir yorum atmışsınız.
    Bir daha olmaz sayın avukat bey
  • 20-03-2021, 22:08:08
    #16
    kadına şiddettin önü açıldı açıklamaları tamamen demagoji , bizim yasalarımızda zaten bu ağır bir suç, bunun için istanbul sözleşmesine gerek yok. tamemen aile yapısını korumakla bir karar ve destekliyorum. keşke daha önce böyle bir karar alınsaydı. herhangi bir ülkeden yasa, kural vs ihraç edilmemeli, her bölgenin kendine has özellikleri, gelenek görenekleri var. Avrupa bu sözleşmeyi uygulamaya devam edebilir fakat dünya onların görüşüne uygun tek bir halktan, milletten oluşmuyor.
  • 20-03-2021, 22:10:23
    #17
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul sözleşmesini ilk kaldıran ülke Türkiye değildir. Daha önce 11 ülke de feshetmişti. ÖNEMLİ OLAN İMZALAMAK DEĞİL UYGULAMAK. BU ZAMANA KADAR ZATEN UYGULANSAYDI KADINLAR ÖLMEZDİ. YANİ TARTIŞMALAR TAMAMEN ALGI OPERASYONU..! ERKEKLERİ EĞİTİNCE SÖZLEŞMEYE FALAN GEREK KALMAZ.


    İstanbul sözleşmesinin reddeden ülkeler
    • Ermenistan
    • Bulgaristan
    • Çek Cumhuriyeti
    • Macaristan
    • Letonya
    • Lihtenştayn
    • Litvanya
    • Moldova
    • Slovakya
    • Ukrayna
    • Birleşik Krallık (İngiltere, İskoçya, Galler)
    Şimdi hocam ben muhalefet yaratmanın derdinde kesinlikle değilim. Sadece ülkemizde her gün kadınlar ölüyor ve biz sadece oturup bu durumu izliyoruz. Bana koyan bu. Ülkemizin dışındaki Türklere yardım götüremediğimiz zaman uluslararası engeller deyip üzerinden geçiyoruz. Ülkemizin içinde her gün birden fazla kadının yaşama hürriyeti elinden alınıyor. Bunu engellemek için vatandaş olarak seçtiğimiz devlet (bakın devlet diyorum iktidar umrumda değil) neden görevini yerine getirerek kendi kanunlarımızı çıkartmıyor. Kendi kanunlarımızla, kurallarımızla engelleyebileceksek neden bugüne kadar yapmadık?

    Ben sadece kadınların haklarını bu sözleşmeyle birlikte daha da gür haykırabildiklerini düşünüyordum. Hiçbir aktivistle tanışıp sormadım. Hiçbir gösteriye katılmadım lakin bunca kadın İstanbul Sözleşmesi diyorsa sizce tamamen haksızlar mıdır?
  • 20-03-2021, 22:10:33
    #18
    bestamiaraci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En başarılı bakanlardan biri. Keltoş diyerek terbiyesizlik yapma. Doğru düzgün eleştirebilirsin
    Sinirle söylediğimi kabul ediyorum "keltoş" lafını. Bunun için kusura bakmayın. Başarılı olduğu konuları açar mısınız az biraz?
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin bu ülkeye ne faydan olduda kalkıp bu ülkeye hizmet eden adama keltoş falan diyorsun. Terbiyesiz.
    Bu ülkeye faydamın olup olmadığını nasıl ölçebiliyorsun? Faydalarımızı mı kapıştıracağız? Her T.C. vatandaşı gibi bu ülkede vergilerimi ödüyorum. İçimdeki iyiliği vs. ölçemezsin bende seninkini ölçemem.