• 20-03-2021, 21:52:34
    #1
    Bugüne kadar uluslararası mecrada içinde bulunduğumuz ve başını çektiğimiz İstanbul Sözleşmesinden ayrıldık ayrılmaya lakin diğer cinsiyet tanımlarının yanında kadınların bu sözleşmeden çok daha fazla yararlandığı için ve buna dayanarak haklarını sonuna kadar arayabildikleri için bir nebze olsun rahat ettiklerini düşünüyordum. Sanırım bundan sonra düşünemeyeceğim çünkü iktidar kafayı bu meseleye takmış ve kesinlikle sözleşmeden çıkacaklardır. Yine bu forumda youtube kanalı açtığımı duyurup bir video paylaşmıştım. Bir tane daha paylaşmak istiyorum.


    Hatırla Bunu: Kadın Cinayetleri (#istanbulsözleşmesiyaşatır) - YouTube
  • 20-03-2021, 21:54:50
    #2
    İstanbul sözleşmesinin içeriğinden bilginiz varmı hocam?
  • 20-03-2021, 21:55:59
    #3
    Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul sözleşmesinin içeriğinden bilginiz varmı hocam?
    Var hocam belki diğer arkadaşlarda ulaşmak ister kolaylık olsun: İstanbul Sözleşmesi - Vikipedi (wikipedia.org)
  • 20-03-2021, 21:56:25
    #4
    senin bilgin var mı? kulaktan duyma bilgilerle triplere giriyorsunuz aç bir oku bakalım.
    Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul sözleşmesinin içeriğinden bilginiz varmı hocam?
  • 20-03-2021, 21:57:18
    #5
  • 20-03-2021, 22:00:23
    #6
    Kadına şiddet yasa ile engellenemez.. eğitim ile engellenir..
  • 20-03-2021, 22:00:28
    #7
    bestamiaraci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani kadın cinayetleri artmadı mı? Son 78 günde kaç kadın öldürüldü? anca konuşuyor başka bir şey yaptığı yok.
  • 20-03-2021, 22:01:10
    #8
    Hocam, kadına değer için Avrupa’nın bizim kültürümüzle alakası olmayan dayatmaları örnek almak yerine;

    Cahiliye döneminde kız çocukları diri diri toprağa gömülürken efendimiz sav. Mekke sokaklarında omuzunda taşıyordu.

    Yine efendimiz sav. Cennet Anaların (kadınların) ayaklarının altındadır buyurarak, bizlere ölçüyü söylemiş.

    bizim ölçümüz Avrupa’nın dayatması değil , islam ve peygamber efendimizin ölçüsü ve yoludur.
    İnşallah bu ölçüye uygun kendi değerlerimizi kapsayan bir düzenlemeye gidilir.
    Selametle inşallah.
  • 20-03-2021, 22:01:22
    #9
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin bilgin var mı? kulaktan duyma bilgilerle triplere giriyorsunuz aç bir oku bakalım.

    Sana küfürmü ettim terbiyesizlikmi ettim hangi tripten bahsediyor olayı büyütüyor saçmalıyorsun sadece içeriğinden bilgin varmı dedim varsa var yoksa yok, burada kendi kendine kuruntu yapıyorsun