Bugüne kadar uluslararası mecrada içinde bulunduğumuz ve başını çektiğimiz İstanbul Sözleşmesinden ayrıldık ayrılmaya lakin diğer cinsiyet tanımlarının yanında kadınların bu sözleşmeden çok daha fazla yararlandığı için ve buna dayanarak haklarını sonuna kadar arayabildikleri için bir nebze olsun rahat ettiklerini düşünüyordum. Sanırım bundan sonra düşünemeyeceğim çünkü iktidar kafayı bu meseleye takmış ve kesinlikle sözleşmeden çıkacaklardır. Yine bu forumda youtube kanalı açtığımı duyurup bir video paylaşmıştım. Bir tane daha paylaşmak istiyorum.
Hatırla Bunu: Kadın Cinayetleri (#istanbulsözleşmesiyaşatır) - YouTube