basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açan kişiler savunan kişilerin zaten bilgisi vardır. Boşa bir şeyi körü körüne savunuyor olamayız. Olmayız. Sadece arkadaşı irgeler gibi bir yorum atmışsınız.
Bir daha olmaz sayın avukat bey