En başarılı bakanlardan biri. Keltoş diyerek terbiyesizlik yapma. Doğru düzgün eleştirebilirsin
Sinirle söylediğimi kabul ediyorum "keltoş" lafını. Bunun için kusura bakmayın. Başarılı olduğu konuları açar mısınız az biraz?
Senin bu ülkeye ne faydan olduda kalkıp bu ülkeye hizmet eden adama keltoş falan diyorsun. Terbiyesiz.
Bu ülkeye faydamın olup olmadığını nasıl ölçebiliyorsun? Faydalarımızı mı kapıştıracağız? Her T.C. vatandaşı gibi bu ülkede vergilerimi ödüyorum. İçimdeki iyiliği vs. ölçemezsin bende seninkini ölçemem.