kadına şiddettin önü açıldı açıklamaları tamamen demagoji , bizim yasalarımızda zaten bu ağır bir suç, bunun için istanbul sözleşmesine gerek yok. tamemen aile yapısını korumakla bir karar ve destekliyorum. keşke daha önce böyle bir karar alınsaydı. herhangi bir ülkeden yasa, kural vs ihraç edilmemeli, her bölgenin kendine has özellikleri, gelenek görenekleri var. Avrupa bu sözleşmeyi uygulamaya devam edebilir fakat dünya onların görüşüne uygun tek bir halktan, milletten oluşmuyor.