Revilationer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Son dakika Yatarak Çok Para Kazanma Devri Başladı!
67
●2.649
- 18-03-2021, 19:46:05Evet hocam aslında aynı şeyi savunuyoruz. İslamiyet kusursuz müslümanlık sıkıntıda. Sosyal medyada müslümanlara sallama modasından bende şikayetçiyim. Bu konuda da hem fikiriz. Dediğim gibi belki yanlış anlamış olsanız da şu anda o mesajımı okuyan herkes lafımın ne tür müslümanlara gittiğini çok iyi biliyor. İyi forumlar.
- 18-03-2021, 19:48:28Hocam faizden hayrın gelmeyeceğini iman ediyorsun, öte yandan hayırlı olmasını temenni ediyorsun nasıl bi çelişkiseymad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 kişi bunu beğendi. - 18-03-2021, 19:58:02Yani yapan hakkında hayırlısı diyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorsunuz bu ortamı en ufak hatada linçliyorlar ortada bıraktım yazıyı iki tarafa görede saygılar
- 18-03-2021, 20:40:11%98 i Müslüman olan bir ülkede yaşıyorsunuz. Doğrusunu söylemekten çekinmeyin bence. Linçlemeye yeltenen oldu mu beni çağırın birlikte def ederizseymad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 kişi bunu beğendi. - 18-03-2021, 20:52:33O konulara hiç girmeyelim sorunlu çok çünküMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2021, 22:20:02Ümmetçi ve aşırı sağ partilerin ittifakının emri ile faizler yükseltilmişken konuyu açan vatandaş " dininiz yok ise basın faize " demiş, ben bu kepazeliğe ne söyleyeyim daha be kardeşim. Hristiyan ülkelerinde faiz sıfırın altında, onlar bizden daha Müslüman demek, inanç seviyemizi forumda konu açanlar belirliyorsa bana söz düşer mi?ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 100 baz puan bekliyordum ama küresel finans kuruluşları üzülmesin diye 200 baz puan arttırım geldi ve kur üzerinde olması gerektiği kadar etkili olamadı, saman alevi misali. Bu ülke ekonomisinin ne derece kötü olduğunu zaten gösteriyor, yetkili kişiler kuyruğu dik tutmaya çalışıyorlar sadece hepsi bu. düşmanı olan yetkililerin son kurşunu faiz arttırımı idi, çaresizce son kurşunlarını attılar ve daha atılacak kurşun kalmadı. %20-22 seviyelerinin üzerine çıkmayacağı görüşündeyim, bu sebeple daha fazla faiz arttırılmadığı sürece şu saatten sonra doları kimsenin durduramayacağını düşünüyorum. Kişisel fikrimdir, ytd. - 18-03-2021, 23:25:56BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin dinini belirlemiyorum. Herkesin dini kendine, senin ateist veya müslüman olmanız benim için hiç bir önem arz etmiyor. Yanlış anladığınız için konuda düzenleme yaptım.

- 18-03-2021, 23:46:14Ateist değilim, olsam bile korkmadan söylerdim emin olabilirsiniz. Nelerin haram nelerin helal olduğunu tüm Müslümanlar hatta inançsızlar veya başka dine inananlar bile biliyor zaten, özellikle belirtilmesi gereken bir şey olduğunu düşünmüyorum. %98'i Müslüman olan bir ülkede inancınız yok ise diye başlayan cümleler bana azınlığı, güçsüzü ezmekmiş gibi görünüyor. Sanki sesi çıkmıyor diye bir sokak hayvanın patisini kesmek, gücü yetmiyor diye bir kadını dövmek, farklı cinsiyette diye yüzüne kezzap atmak, bir şey yapamaz diye bir çiçeği koparmak veya bir ağacı kesmek, farklı mezhepten diye otelini yakmak gibi geliyor inancı olmayana sövmek. Kimsenin kimseye üstünlüğü yok şu Dünya da. İnsanların en hayırlısı insanlığa faydalı olandır. Ben kimse kimseyi ezmesin istiyorum hepsi bu. Biz kendi ülkemizde inancı farklı diye insanları ezersek, aşağılarsak, ötekileştirirsek Arakan Müslümanları zulüm görüyor diye hangi hakla isyan ederiz? Biz azınlıkların haklarını savunmazsak Doğu Türkistan Müslümanlarına eziyet ediliyor dediğimizde bir samimiyetimiz olur mu? Bu arada bankada faize koyduğum bir param da yok, bilginiz olsun. Bunu belirtmek bile saçma ama faizci kesin o yüzden yaygara koparıyor gibi düşünülmesini istemem. Ülkeyi yönetenler haram olduğunu bile bile faiz arttırıyor üstelik diğer dinlere inanan ve inanmayan ülkeler eksi faiz verirken Müslüman ülkeleri faiz yükseltmek zorunda kalıyor, sade vatandaşlar olarak bundan biz mi utanalım ? Bu şeye benzemiyor mu, bana bakın diye bağıran birine baktığınızda hayırdır ne bakıyorsun demesine. Neredeyse faiz arttı diye halk suçlu çıkacak bu ne saçma düzen.XPloiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazana'da hayırlısı olsun diyelim.
Biliyorsunuz bu ortamı en ufak hatada linçliyorlar ortada bıraktım yazıyı iki tarafa görede saygılar 