Hocam faizden hayrın gelmeyeceğini iman ediyorsun, öte yandan hayırlı olmasını temenni ediyorsun nasıl bi çelişki
Yani yapan hakkında hayırlısı diyorum

Biliyorsunuz bu ortamı en ufak hatada linçliyorlar ortada bıraktım yazıyı iki tarafa görede saygılar