Kimsenin dinini belirlemiyorum. Herkesin dini kendine, senin ateist veya müslüman olmanız benim için hiç bir önem arz etmiyor. Yanlış anladığınız için konuda düzenleme yaptım.
Ateist değilim, olsam bile korkmadan söylerdim emin olabilirsiniz. Nelerin haram nelerin helal olduğunu tüm Müslümanlar hatta inançsızlar veya başka dine inananlar bile biliyor zaten, özellikle belirtilmesi gereken bir şey olduğunu düşünmüyorum. %98'i Müslüman olan bir ülkede inancınız yok ise diye başlayan cümleler bana azınlığı, güçsüzü ezmekmiş gibi görünüyor. Sanki sesi çıkmıyor diye bir sokak hayvanın patisini kesmek, gücü yetmiyor diye bir kadını dövmek, farklı cinsiyette diye yüzüne kezzap atmak, bir şey yapamaz diye bir çiçeği koparmak veya bir ağacı kesmek, farklı mezhepten diye otelini yakmak gibi geliyor inancı olmayana sövmek. Kimsenin kimseye üstünlüğü yok şu Dünya da. İnsanların en hayırlısı insanlığa faydalı olandır. Ben kimse kimseyi ezmesin istiyorum hepsi bu. Biz kendi ülkemizde inancı farklı diye insanları ezersek, aşağılarsak, ötekileştirirsek Arakan Müslümanları zulüm görüyor diye hangi hakla isyan ederiz? Biz azınlıkların haklarını savunmazsak Doğu Türkistan Müslümanlarına eziyet ediliyor dediğimizde bir samimiyetimiz olur mu? Bu arada bankada faize koyduğum bir param da yok, bilginiz olsun. Bunu belirtmek bile saçma ama faizci kesin o yüzden yaygara koparıyor gibi düşünülmesini istemem. Ülkeyi yönetenler haram olduğunu bile bile faiz arttırıyor üstelik diğer dinlere inanan ve inanmayan ülkeler eksi faiz verirken Müslüman ülkeleri faiz yükseltmek zorunda kalıyor, sade vatandaşlar olarak bundan biz mi utanalım ? Bu şeye benzemiyor mu, bana bakın diye bağıran birine baktığınızda hayırdır ne bakıyorsun demesine. Neredeyse faiz arttı diye halk suçlu çıkacak bu ne saçma düzen.