ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@BetaHouse; Üstat öncelikle selam bugün önemli bir gelişme oldu bizler için fikrini bizlerle paylaşır mısın
Ümmetçi ve aşırı sağ partilerin ittifakının emri ile faizler yükseltilmişken konuyu açan vatandaş " dininiz yok ise basın faize " demiş, ben bu kepazeliğe ne söyleyeyim daha be kardeşim. Hristiyan ülkelerinde faiz sıfırın altında, onlar bizden daha Müslüman demek, inanç seviyemizi forumda konu açanlar belirliyorsa bana söz düşer mi?

Ben 100 baz puan bekliyordum ama küresel finans kuruluşları üzülmesin diye 200 baz puan arttırım geldi ve kur üzerinde olması gerektiği kadar etkili olamadı, saman alevi misali. Bu ülke ekonomisinin ne derece kötü olduğunu zaten gösteriyor, yetkili kişiler kuyruğu dik tutmaya çalışıyorlar sadece hepsi bu. düşmanı olan yetkililerin son kurşunu faiz arttırımı idi, çaresizce son kurşunlarını attılar ve daha atılacak kurşun kalmadı. %20-22 seviyelerinin üzerine çıkmayacağı görüşündeyim, bu sebeple daha fazla faiz arttırılmadığı sürece şu saatten sonra doları kimsenin durduramayacağını düşünüyorum. Kişisel fikrimdir, ytd.