Anket Ülkede savaş çıksa ne yaparsın?
Toplam Katılımcı Sayısı: 86
Ülkede savaş çıksa ne yaparsın?
Ülkede kalırım ve savaşırım.
%76,74 (66 Oy)
Ülkede kalırım ve saklanırım.
%2,33 (2 Oy)
Ülkeyi terk ederim.
%18,60 (16 Oy)
Kararsızım
%2,33 (2 Oy)
  • 16-03-2021, 08:54:16
    #10
    Anket açmaya bile gerek yok, tarafımız belli ülkede sonuna kadar kalırım savaşırım, araplar gibi asalak bir ırk değiliz biz. Kanımızın son damlasına kadar gerekeni yaparız...
  • 16-03-2021, 08:55:00
    #11
    15 Temmuzda pratiği yaşandı. Bir kısmı imamları dövdü, bankamatik kuyruğuna girdi, bir kısmı da makarna kuyruğuna.
  • 16-03-2021, 08:58:39
    #12
    evde pompalı artı Rahmetlı buyuk Babamın tek kırma tüfeği var
    gerisi teferruat
  • 16-03-2021, 08:59:27
    #13
    savaş çıktığında ben düşmandan değil içimizdeki hainlerden korkarım her zaman .
  • 16-03-2021, 09:00:53
    #14
    Ceku92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    savaş çıktığında ben düşmandan değil içimizdeki hainlerden korkarım her zaman .

    Buna katılıyorum.
    Düşmanı dağda değil içimiz de aramamız lazım.
  • 16-03-2021, 09:05:45
    #15
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük dede yadigarı kar98 i kullanırdım
    Hocam düşman birlikleri motorize ise panzerschreck ihtiyacınız da olacak.
    Kar98 ile Muhteşem ikili
  • 16-03-2021, 09:07:13
    #16
    Keşke çıksa İçimizdeki hainleride temizleriz hazır savaş varken arada kaynatırız.
  • 16-03-2021, 09:09:15
    #17
    Herkes savaşırım der/deriz yanlız savaş dille söylemek , yazmak kadar kolay birşey değil. Savaşmaya gerek yok zaten, ülkeyi birilerine teslim ettik satılmadık yer kalmadi . Benim dağ köyümde bile araziler satılıyor yabancılara bu da bi savaş değil mi, daha cok sey var da boşverin.

    "Ülke savaşta fakirin, barışta zenginindir"
  • 16-03-2021, 09:10:12
    #18
    Bu yeni üyeler çok garip yada bu gençlik mi diyeyim ne diyeceğimi bilemiyorum! Ne saçma bir BOŞ bir konu! Report!