Anket açmaya bile gerek yok, tarafımız belli ülkede sonuna kadar kalırım savaşırım, araplar gibi asalak bir ırk değiliz biz. Kanımızın son damlasına kadar gerekeni yaparız...
Herkes savaşırım der/deriz yanlız savaş dille söylemek , yazmak kadar kolay birşey değil. Savaşmaya gerek yok zaten, ülkeyi birilerine teslim ettik satılmadık yer kalmadi . Benim dağ köyümde bile araziler satılıyor yabancılara bu da bi savaş değil mi, daha cok sey var da boşverin.