Herkes savaşırım der/deriz yanlız savaş dille söylemek , yazmak kadar kolay birşey değil. Savaşmaya gerek yok zaten, ülkeyi birilerine teslim ettik satılmadık yer kalmadi . Benim dağ köyümde bile araziler satılıyor yabancılara bu da bi savaş değil mi, daha cok sey var da boşverin.
"Ülke savaşta fakirin, barışta zenginindir"