Bu yeni üyeler çok garip yada bu gençlik mi diyeyim ne diyeceğimi bilemiyorum! Ne saçma bir BOŞ bir konu! Report!
Konuda ne gibi bir sorun var. Anlamadım. Örneğin sen savaşmayı seçersin Baska birisi barıştan yanadır terk etmek ister. Ben ise düşüncelerinizi görmek için konu açıp anket ekledim. Konuda bence sakıncalı bir durum yok. Demokrasi ile yönetilen bir ulkedeyiz ve ben özgürlüğümü kullanarak insanların özgür düşüncesini almak istedim.
Fakat bazı kalıplaşmış düşünceler ise değiştirilemez... Aynı zaman da herkesin kabul görmesi beklenilir ..
Senden rica ediyorum. Lütfen bu mesajımı alıntılayarak konuda sizi rahatsız eden neydi açıklayın.