Anket Ülkede savaş çıksa ne yaparsın?
Toplam Katılımcı Sayısı: 86
Ülkede savaş çıksa ne yaparsın?
Ülkede kalırım ve savaşırım.
%76,74 (66 Oy)
Ülkede kalırım ve saklanırım.
%2,33 (2 Oy)
Ülkeyi terk ederim.
%18,60 (16 Oy)
Kararsızım
%2,33 (2 Oy)
  • 16-03-2021, 09:10:52
    #19
    Arkadaşlar merak etmeyiniz, seferberlik durumunda hangi birliğin emrine gireceğiniz, göreviniz hatta giyeceğiniz kamuflajın tedarik planı bile yapılmıştır. Müsterih olunuz.
  • 16-03-2021, 09:12:30
    #20
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yeni üyeler çok garip yada bu gençlik mi diyeyim ne diyeceğimi bilemiyorum! Ne saçma bir BOŞ bir konu! Report!
    Daha askerliğini yapmamış adamlar pubg'den gaza gelip buraya yazıyor işte, ne olacaktı dostum?
  • 16-03-2021, 09:19:46
    #21
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha askerliğini yapmamış adamlar pubg'den gaza gelip buraya yazıyor işte, ne olacaktı dostum?
    kar98 duyunca bnmde aklıma bu geldi. Oyun sanıyorlar bazı şeyleri ^^
  • 16-03-2021, 09:27:02
    #22
    bomboş bir konu.
  • 16-03-2021, 09:30:28
    #23
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yeni üyeler çok garip yada bu gençlik mi diyeyim ne diyeceğimi bilemiyorum! Ne saçma bir BOŞ bir konu! Report!
    Konuda ne gibi bir sorun var. Anlamadım. Örneğin sen savaşmayı seçersin Baska birisi barıştan yanadır terk etmek ister. Ben ise düşüncelerinizi görmek için konu açıp anket ekledim. Konuda bence sakıncalı bir durum yok. Demokrasi ile yönetilen bir ulkedeyiz ve ben özgürlüğümü kullanarak insanların özgür düşüncesini almak istedim.

    Fakat bazı kalıplaşmış düşünceler ise değiştirilemez... Aynı zaman da herkesin kabul görmesi beklenilir ..

    Senden rica ediyorum. Lütfen bu mesajımı alıntılayarak konuda sizi rahatsız eden neydi açıklayın.
  • 16-03-2021, 09:32:27
    #24
    Bu konuda anket açılacak kadar düştüysek, bu bizim ayıbımız.
    Vatan bizim anamızdır. Hangi çocuk anasız büyümek ister? Bu hükümet, parti, siyaset meselesi değildir, bekâ meselesidir, VATAN meselesidir. Kaçan namerttir.
  • 16-03-2021, 09:34:03
    #25
    XPloiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda ne gibi bir sorun var. Anlamadım. Örneğin sen savaşmayı seçersin Baska birisi barıştan yanadır terk etmek ister. Ben ise düşüncelerinizi görmek için konu açıp anket ekledim. Konuda bence sakıncalı bir durum yok. Demokrasi ile yönetilen bir ulkedeyiz ve ben özgürlüğümü kullanarak insanların özgür düşüncesini almak istedim.

    Fakat bazı kalıplaşmış düşünceler ise değiştirilemez... Aynı zaman da herkesin kabul görmesi beklenilir ..

    Senden rica ediyorum. Lütfen bu mesajımı alıntılayarak konuda sizi rahatsız eden neydi açıklayın.
    tamam.
  • 16-03-2021, 09:34:50
    #26
    Askerliğini bedelli yapıp bedelli sırası bekleyenler burda Aslan kesilir olmuş.

    Heyt klavyenin gözünü seveyim.
  • 16-03-2021, 09:39:04
    #27
    XPloiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes sizinle aynı fikirde değil anket sonuçlarını takip edin
    muhalefetinden iktidarına, inançsızından inanana herkes suriyelileri savaştan kaçtı diye eleştiriyor. nasıl bir kan var sizde böyle bir anket açıyorsunuz. sanırım daha iyi anlatmış oldum.