Konuda ne gibi bir sorun var. Anlamadım. Örneğin sen savaşmayı seçersin Baska birisi barıştan yanadır terk etmek ister. Ben ise düşüncelerinizi görmek için konu açıp anket ekledim. Konuda bence sakıncalı bir durum yok. Demokrasi ile yönetilen bir ulkedeyiz ve ben özgürlüğümü kullanarak insanların özgür düşüncesini almak istedim.
Fakat bazı kalıplaşmış düşünceler ise değiştirilemez... Aynı zaman da herkesin kabul görmesi beklenilir ..
Senden rica ediyorum. Lütfen bu mesajımı alıntılayarak konuda sizi rahatsız eden neydi açıklayın.
Konu açıyorsunuz ama konuları karıştırıyorsunuz.Savaş devletler arasında olur.Suriyeliler de savaş söz konusu değil.Suriye devleti ayrımcılık yaparak Belli bir etnik gurubu yani geneli müslüman olan kendi halkını katlediyor.Ben olsam kaçmam ama kaçıp bize sığınan mazlumlarada birşey diyemem.Din kardeşim olmaları bir yana, onlarda insan.
Konu açıyorsunuz ama konuları karıştırıyorsunuz.Savaş devletler arasında olur.Suriyeliler de savaş söz konusu değil.Suriye devleti ayrımcılık yaparak Belli bir etnik gurubu yani geneli müslüman olan kendi halkını katlediyor.Ben olsam kaçmam ama kaçıp bize sığınan mazlumlarada birşey diyemem.Din kardeşim olmaları bir yana, onlarda insan.
Konu Suriyeliler değil. Diğer konuda Suriyeliler hakkinda düşüncelerini belirtenler kendi ülkeleri için ne düşünüyor onu gormek için açıldı.
15 Temmuz'da kimin savaşıp kimin kaçacağını gördük ya bence fazla söze gerek yok.
O gece sokaklarda olanlar savaşacak,
15 temmuz'dan 1 hafta sonra tiyatro dedikleri darbe girişimi için çakma miting yapanlar "bu devleti biz kurtardık" diye övünecek. Çünkü muhtemelen savaşanlar şehit olunca meydan yine bunlara kalacak