https://www.r10.net/off-topic/274082...nci-miyiz.html
Söz konusu konudan sonra, bu konu hakkındaki düşüncelerinizi merak ettiğim için bu konuyu açtım.
Lütfen ankete samimi olarak katılın.
https://youtu.be/v9XE-ln-YCs
Ülkede savaş çıksa ne yaparsın?
Ülkede kalırım ve savaşırım.
Ülkede kalırım ve saklanırım.
Ülkeyi terk ederim.
Kararsızım