Anket Ülkede savaş çıksa ne yaparsın?
Toplam Katılımcı Sayısı: 86
Ülkede savaş çıksa ne yaparsın?
Ülkede kalırım ve savaşırım.
%76,74 (66 Oy)
Ülkede kalırım ve saklanırım.
%2,33 (2 Oy)
Ülkeyi terk ederim.
%18,60 (16 Oy)
Kararsızım
%2,33 (2 Oy)
  • 16-03-2021, 08:45:02
    #1
    https://www.r10.net/off-topic/274082...nci-miyiz.html
    Söz konusu konudan sonra, bu konu hakkındaki düşüncelerinizi merak ettiğim için bu konuyu açtım.

    Lütfen ankete samimi olarak katılın.




    https://youtu.be/v9XE-ln-YCs
  • 16-03-2021, 08:47:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    oturup savaşmayan namerttir.
  • 16-03-2021, 08:50:42
    #3
    bu konuda anket açmaya nasıl içiniz elverdi.
  • 16-03-2021, 08:50:45
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yapabileceğim birşey varsa savaşırım fakat pek sanmıyorum eğer herkesin savaşması gereken bir durum varsa saklanmana da izin vermezler zaten
  • 16-03-2021, 08:51:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Selam Türk olmak bir ayrıcalıktır Türk ülkesini terk edip gidemez çünkü gideceği yerde yoktur. Orta Doğu kuşları ile Türk ve Türkiye'yi karıştırmak da cahillik olur.
  • 16-03-2021, 08:51:09
    #6
    Kaçan ş.. dir
  • 16-03-2021, 08:51:21
    #7
    Hocam bizi ülkesine alan olmaz ki, nasıl terketsinler.
  • 16-03-2021, 08:51:25
    #8
    Büyük dede yadigarı kar98 i kullanırdım
  • 16-03-2021, 08:53:09
    #9
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuda anket açmaya nasıl içiniz elverdi.
    mhmtycl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizi ülkesine alan olmaz ki, nasıl terketsinler.
    Herkes sizinle aynı fikirde değil anket sonuçlarını takip edin