https://www.r10.net/off-topic/274082...nci-miyiz.html
Söz konusu konudan sonra, bu konu hakkındaki düşüncelerinizi merak ettiğim için bu konuyu açtım.

Lütfen ankete samimi olarak katılın.




https://youtu.be/v9XE-ln-YCs