15 Temmuz'da kimin savaşıp kimin kaçacağını gördük ya bence fazla söze gerek yok.
O gece sokaklarda olanlar savaşacak,
15 temmuz'dan 1 hafta sonra tiyatro dedikleri darbe girişimi için çakma miting yapanlar "bu devleti biz kurtardık" diye övünecek. Çünkü muhtemelen savaşanlar şehit olunca meydan yine bunlara kalacak