Ceku92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
savaş çıktığında ben düşmandan değil içimizdeki hainlerden korkarım her zaman .

Buna katılıyorum.
Düşmanı dağda değil içimiz de aramamız lazım.