• 15-03-2021, 14:20:16
    #1
    Selamlar,
    Yıllardır anlam veremediğim, empati kurarak sonuca varamadığım bir durumu paylaşmak istiyorum.
    Forumda herkes gibi bende ticaret yapıyorum. En nefret ettiğim olay ise şudur;
    Özel mesaj ile karşı tarafın tüm taleplerine cevap verirsin, iş hakkında çözümlerini sunarsın.
    Ancak olay fiyat vermeye geldiğince fiyat verirsin ve o an her şey durur, müşteriyi uçurumdan atmışsındır artık cevap vermez.

    Kısacası tüm bilgileri karşı taraftan talep edip, olumlu/olumsuz geri dönüş yapmayan kullanıcı tiplerinden nefret ediyorum.

    Sizlerin de bu ve ya buna benzer forum içinde nefret ettiğiniz konular var ise öğrenmek isterim.

    Herkese iyi haftalar..
  • 15-03-2021, 14:24:42
    #2
    Birisi yardım konusu açıyor, sorunun çözümünü yazıyoruz, okuyor 1-2 saat sonra forumu ölümüne terk ediyor, taki yeni bir sorunla karşılaşana kadar.
    İnsan bir yorum atar, beğeni atar, P.M gönderir. İnsan ufakda olsa bir teşekkür veya herhangi bir tepki bekliyor.
    Forumu sadece çıkarları için kullanan üyeler var. Açıkcası üzülüyorum.
  • 15-03-2021, 14:25:53
    #3
    Olumsuz dönüş yapmayı önemsiyorum.Ben de yapıyorum,karşı taraf fiyat ile ilgili bir şeyler yaparsa yapıyor.Ben de yaparım.Boş tipler çok malasef.Ben post kasanlari sevmem.
  • 15-03-2021, 14:27:14
    #4
    Profesyonel logo tasarımı istiyorum. tamamen özgün ve kaliteli olacak. kesinlikle alıntı olmayacak. sınırsız revize istiyorum. karşılığı fazlasıyla verilecektir. PM ATIN.

    - Merhabalar, logo tasarımı isteğiniz için yazmıştım. dilerseniz ben referanslarımı ücretimi ve süreyi size söyleyeyim.
    -----------
    -----------
    -----------------------------
    -----------------------------------------
    Süre toplamda 10 gündür.

    -Kardeş fiyatın çok yüksek o kadar ücret veremem indirim yap biraz.
    ---
    - Tabiki indirim yapabilirim pazarlık sünnettir. Aklınızdaki fiyat nedir acaba?
    ------
    - Valla 50₺ den yukarı fiyat veremem. hem sen bana şimdi bu fiyata logo yap ben sana daha çok iş vericem tanıdığım çok benim.
    --
    -- Teklifiniz için teşekkür ederim fakat o kadar düşük fiyata logo tasarımı yapamam malesef. bence orta bir yol bulabiliriz.
    -----
    -Yapmazsan yapma kardeşim. 50 tl veriyorum işte oturduğun yerden 2 resim çizicen bi ton para istiyosun sonra kendine grafikerim diyorsun.
    ----------------------------------------------------------------------


    4 Gün önce bizzat yaşadığım bir konuşmadır. Gerisini siz düşünün
  • 15-03-2021, 14:28:09
    #5
    Siz le başlayan mesajlar,+35 yaş çoğu kişide bir anda sen e dönüyor. Herhalde bunu kendilerinde hak görüyorlar,efendi gibi anlatıyorsun her şeyi öğreniyor. Son mesajı görüp bırakıyor,böyle insanlar benim için kişilik yoksunu. Engelleyip geçiyorum. İsterse 20 kat para versin,gerek yok.
  • 15-03-2021, 14:28:11
    #6
    hocam inanın dediğiniz şekilde bende o durumdan nefret ediyorum konuşuyoruz ediyoruz iş fiyatı sununca bir daha asla bir kelime bile dönüs olmuyor yazıyorum ordamısınız olumlu olumsuz donus saglayın ki haberim olsun en azından sizden bir şey beklemeyelım he buna uymadı vermiyor deriz ama öyle yanıtsız bırakıp gıdıyorlar ne bileyim bence öyle iş olmaz yani öyle iş yürütülmez benim düşüncem bu
  • 15-03-2021, 14:30:19
    #7
    Geçen gün birisinden bilgi istedim benim 5 lira eden ürünüme 3 lira teklif verdi takas teklif ettiği ürün ise 7-8 lira edecekken 10 lira istedi şimdi ne cevap vereyim be bu herife
  • 15-03-2021, 14:30:28
    #8
    ayoft.com
    Olumlu/olumsuz dönüşe kesinlikle çok önem veriyorum. Nezaketen ya zor değil; hocam iş başkasına verildi, bu kadar. Bu şekilde olumsuz dönüşler nadir olsa da görünce çok mutlu oluyorum.

    Bir de her şey çok güzel gidiyor iş teslim ediliyor, harika hocam ellerine sağlık vs. hocam ticaret puanı tak koşarak uzaklaştı bir daha cevap yok
  • 15-03-2021, 14:31:33
    #9
    igtr.net
    outis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel logo tasarımı istiyorum. tamamen özgün ve kaliteli olacak. kesinlikle alıntı olmayacak. sınırsız revize istiyorum. karşılığı fazlasıyla verilecektir. PM ATIN.

    - Merhabalar, logo tasarımı isteğiniz için yazmıştım. dilerseniz ben referanslarımı ücretimi ve süreyi size söyleyeyim.
    -----------
    -----------
    -----------------------------
    -----------------------------------------
    Süre toplamda 10 gündür.

    -Kardeş fiyatın çok yüksek o kadar ücret veremem indirim yap biraz.
    ---
    - Tabiki indirim yapabilirim pazarlık sünnettir. Aklınızdaki fiyat nedir acaba?
    ------
    - Valla 50₺ den yukarı fiyat veremem. hem sen bana şimdi bu fiyata logo yap ben sana daha çok iş vericem tanıdığım çok benim.
    --
    -- Teklifiniz için teşekkür ederim fakat o kadar düşük fiyata logo tasarımı yapamam malesef. bence orta bir yol bulabiliriz.
    -----
    -Yapmazsan yapma kardeşim. 50 tl veriyorum işte oturduğun yerden 2 resim çizicen bi ton para istiyosun sonra kendine grafikerim diyorsun.
    ----------------------------------------------------------------------


    4 Gün önce bizzat yaşadığım bir konuşmadır. Gerisini siz düşünün
    her şeyi istiyor fiyata gelince 2 resim çizecen eğer işi almış olsan kesin beğenmeyecekti 50 foto çizdirecekti
    Her şeye muhalefet olanları sevmiyom yani olursun ama mantık çerçevesinde :9