hocam inanın dediğiniz şekilde bende o durumdan nefret ediyorum konuşuyoruz ediyoruz iş fiyatı sununca bir daha asla bir kelime bile dönüs olmuyor yazıyorum ordamısınız olumlu olumsuz donus saglayın ki haberim olsun en azından sizden bir şey beklemeyelım he buna uymadı vermiyor deriz ama öyle yanıtsız bırakıp gıdıyorlar ne bileyim bence öyle iş olmaz yani öyle iş yürütülmez benim düşüncem bu