Birisi yardım konusu açıyor, sorunun çözümünü yazıyoruz, okuyor 1-2 saat sonra forumu ölümüne terk ediyor, taki yeni bir sorunla karşılaşana kadar.
İnsan bir yorum atar, beğeni atar, P.M gönderir. İnsan ufakda olsa bir teşekkür veya herhangi bir tepki bekliyor.
Forumu sadece çıkarları için kullanan üyeler var. Açıkcası üzülüyorum.