Olumsuz dönüş yapmayı önemsiyorum.Ben de yapıyorum,karşı taraf fiyat ile ilgili bir şeyler yaparsa yapıyor.Ben de yaparım.Boş tipler çok malasef.Ben post kasanlari sevmem.