Selamlar,
Yıllardır anlam veremediğim, empati kurarak sonuca varamadığım bir durumu paylaşmak istiyorum.
Forumda herkes gibi bende ticaret yapıyorum. En nefret ettiğim olay ise şudur;
Özel mesaj ile karşı tarafın tüm taleplerine cevap verirsin, iş hakkında çözümlerini sunarsın.
Ancak olay fiyat vermeye geldiğince fiyat verirsin ve o an her şey durur, müşteriyi uçurumdan atmışsındır artık cevap vermez.
Kısacası tüm bilgileri karşı taraftan talep edip, olumlu/olumsuz geri dönüş yapmayan kullanıcı tiplerinden nefret ediyorum.
Sizlerin de bu ve ya buna benzer forum içinde nefret ettiğiniz konular var ise öğrenmek isterim.
Herkese iyi haftalar..