Olumlu/olumsuz dönüşe kesinlikle çok önem veriyorum. Nezaketen ya zor değil; hocam iş başkasına verildi, bu kadar. Bu şekilde olumsuz dönüşler nadir olsa da görünce çok mutlu oluyorum.
Bir de her şey çok güzel gidiyor iş teslim ediliyor, harika hocam ellerine sağlık vs. hocam ticaret puanı tak koşarak uzaklaştı bir daha cevap yok