Dijital Vergi Dairesi Hayırlı Olsun
18
●663
- 12-03-2021, 16:29:37Bu dijital vergi dairesi olayı sizin anladığınız gibi şirket kurulmadan vergi ödenmesi gibi bir şeye hizmet edeceğini sanmıyorum. Efatura, edefter vs ile başlayan e dönüşüm işinin genişletilmesi ve daha fazla yaygınlaştırılmasıyla ilgili birşey olacaktır. Zaten açıklamadan da bu tarz birşey olduğu anlaşılıyor.
"Elektronik defter ve elektronik belge kullanımı uygulamasını kademeli olarak yaygınlaştırarak vergi kayıp ve kaçağını azaltıyoruz. Vatandaşlarımız vergi dairesine gitmeden işlemleri dijital ortamda yapabilsin diye 7/24 hizmet verecek Türkiye Dijital Vergi Dairesi uygulamasını başlatıyoruz. Dijital vergi asistanı sistemini devreye alıyoruz." - 12-03-2021, 16:34:54Söylenilen şey bu değil yalnız.EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi dairelerinde insan gücünü azaltıp, vergi dairesine gidip yapılması gereken bazı işlemlerin de internet üzerinden yapılmasına yönelik bir olaydan bahsediliyor. - 12-03-2021, 16:35:51Gülmekten kıramp girdi hocamBlitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2021, 16:51:42bende diyorum ki bunları da ekleseler daha verimli olurElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2021, 16:52:53Keşke olsa ama yapmazlar. 1 yıl boyunca aldıkları damga vergilerini, stopajları düşünürseniz niye yapmayacaklarını anlarsınız.EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirketsiz vergi demek tüm bu paradan vazgeçmeleri demek.
bu bile prim yaptırırdı ha