• 12-03-2021, 15:57:44
    #1
    Cumhurbaşkanı Erdoğan: "7 gün 24 saat hizmet verecek Türkiye Dijital Vergi Dairesi uygulamasını başlatıyoruz."
  • 12-03-2021, 16:02:00
    #2
    para ödenecekse her daim açığız..
  • 12-03-2021, 16:03:50
    #3
    Vergi içinde olsa dijital her zaman iyidir.
  • 12-03-2021, 16:03:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Millet aaaç aç
  • 12-03-2021, 16:04:45
    #5
    Şirket gerekmeksizin bu şekilde bir site üzerinden vergi verebilmek. Allahım nasip et
  • 12-03-2021, 16:05:24
    #6
    yokuydu?
  • 12-03-2021, 16:05:42
    #7
    Yeter ki para ödeyin bütün kapılar size açık!
    Hatta iban bile atılır
  • 12-03-2021, 16:06:24
    #8
    Şirket vs ile uğraşmadan veya vergiye tabi şirketlerden gelen paraların otomatik vergi kesintisi ile çalışılması bence mantıklı on numara sistem olur
  • 12-03-2021, 16:06:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yine milletin refah düzeyini arttırıcı bir icraat, halkçı Erdoğan.